2014. március 10., hétfő

Üvegcsés medál...

Gyönyörűek az olyan medálok, amelyekben virágok vannak. Szerencsémre Dóri szerzett nekem üvegcsét, amivel az első szárnypróbálgatásokat elkezdhettem. Bölcs kémiás barátaim szerint glicerinnel lehet benne legkönnyebben tartósítani a növényt, viszont ezek az üvegcsék nagyon picik voltak és még szezonja sincs a mezei virágoknak - márpedig azok igazán szépek. Így úgy döntöttem, hogy az egyikhez teljesen kész, festett száraz virágot használok, a másikba, pedig levendulás fürdősó és barna cukor került.
A glicerines megoldás sem fog elmaradni, de azt nagyobb üvegcsével és lehetőség szerint parafadugóval szeretném megcsinálni, no meg olyan virágokkal, amiket én gyűjtöttem.
Most viszont ezeknek is nagyon örülök és úgy hiszem használatban is lesznek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése