2014. március 4., kedd

Csokicsokicsoki

Harmadik hónapja vagyok/ voltam csokimentes.
Online böngészés után egy fajta csokit találtam, amit megehetnék, annak viszont 1200 Ft táblája (100 gramm). Még nem kóstoltam...

Viszont itthon is meg lehet csinálni. :)

Hozzávalók:
- 100 gramm kakaópor
- 100 gramm margarin (én mindig ligát szoktam használni)
- 100 gramm porcukor
- 1 TK fahéj
- 2 cs. vaníliás cukor

Elkészítés:
A margarint gőz fölött megolvasztjuk, majd belekeverjük a cukrot. Amikor szépen feloldódott benne, akkor levesszük a tűzről és hozzáadjuk a többi összetevőt, elkeverjük és fóliával kibélelt edénybe öntjük.
Ízesíteni lehet mindenfélével (aszalt gyümölcsök, mandula, kókusz stb.)

Elég szabad szellemben álltam neki a csokigyártáshoz, úgyhogy nem figyeltem az arányokra és most inkább csokikrémem van, mint rendes csokim. Adtam neki 24 órát, hogy megkeményedjen, de nem jött össze. :) Az íze viszont isteni! Aszalt eperrel ízesítettem. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése