2014. március 1., szombat

Hajfestés

Évek óta, most először lett kellő bátorságom - vagy inkább elkeseredésem -, hogy ecsetet meg festéket ragadjak és magamnak oldjam meg a hajfestést.
Előrelátóan bevonultam a fürdőbe és magamra zártam az ajtót, aztán nekiestem. (Jelzem a családom is rutinos, mert a közelembe sem jöttek ez idő alatt...;) ) Nem pepecseltem igazából sokat az ecsettel, hanem a kesztyűvel masszíroztam a fejemre a festéket és tulajdonképpen bevált.  Gyorsabban és könnyebben, mint mikor ecsettel mások festették nekem, igaz festék több ment rá, de első alkalommal elégedett vagyok a teljesítményemmel.
Az tény, hogy a hajfestés vége fele, mikor már csak arra vártam, hogy lejárjon a festék hatóideje, akkor úgy néztem ki, mint aki a Mortal Kombat végjátékában van, vagy legalábbis mint az utcai harcok - okkal - koronázatlan királynője. : ) Tehát ne szépítsük, nem csak a hajamon volt festék, hanem gyakorlatilag mindenhol. Szép vörös festék. Nem pánikoltam, éljen az olaj alapú hajfesték, szerencsére, mindenhonnan könnyedén lejön.

A végeredmény, pedig magáért beszél: nem lett foltos a hajam sehol, a töveket is szépen befogta.
Az egyetlen dolog, amit nem értek, hogy már olyan 10 hónapja használom ezt a hajfestéket, mégis hogy lehet, hogy a mostani árnyalat már legalább a negyedik?

4 megjegyzés:

  1. mikor vörös voltam, nálam se volt kétszer ugyanolyan.. nem tudom

    VálaszTörlés
  2. Elég bosszantó tud lenni. Főleg, hogy tavaly nyár óta a természetes vöröst igyekszem utánozni és egy ideig egészen jól ment, minimális árnyalatváltozásokkal, de ez most megint sötétebb lett. :/

    VálaszTörlés
  3. én arra tippeltem a saját esetemben, hogy annak függvénye a dolog, hogy nekem jóval sötétebb hajam van annál, amilyenre akkor festettem, és ehhez először ki lett szőkítve, de hát ez nem örökké tartó állapot. szóval szerintem talán a kiinduló hajszíntől függ, de csak tipp

    VálaszTörlés
  4. Nálam ez sem játszik, mert most erősségre, árnyalatra hasonló az eredeti hajszínemhez, de a régi eleve sötétebb volt :)

    VálaszTörlés