2014. március 19., szerda

Pizza




A közhiedelemmel ellentétben az allergiás diéták nem járnak nagy lemondásokkal. Csak időt és energiát kell fektetni abba, hogy megtaláljuk a kiskapukat. Én legalábbis ezt eddig is így éltem meg. Semmi olyasmi nincs, ami nagyon hiányozna az életemből, csak mert éppen nem ehetem meg. A közérzetem meg kifejezetten javult, mióta tartom a diétámat.

A reklám helye: Mester Család - Gluténmentes Pizzapor
Ennek a 250 grammos kistestvérért vettem és használtam, ami egy tepsi elkészítéshez elég. Nagyon finom lesz a tészta! A zacskón található leírás, úgyhogy én itt nem is részletezném.
Javaslatnék annyit fűznék hozzá, hogy az előírtnál kicsit kevesebb vizet érdemes használni, és aki sósan eszik, az tehet még hozzá egy keveset.





Na, de nekem ugye itt még nem áll meg a kaland, hiszen azért az emberek jelentős része sajttal eszi a pizzáját. A sajt, pedig megakadályozza, hogy a többi feltét megégjen rajta. Így muszáj valamivel pótolni, ezért házi pizzaszósszal a tetejét is jócskán meg szoktam öntözni. Némiképp tocsog a végére a pizza, de egyébként, ízre isteni, még ha a látvány nem is annyira magával ragadó. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése