2014. július 15., kedd

Pizzás Quinoa "muffin"

Ettem volna valamit, úgyhogy elkezdtem nézelődni neten, hátha kapok valami ihletet és ezt találtam.

Nagyon ingerelt, úgyhogy össze is kaptam magam, kicsit alakítottam a recepten, hogy én is ehessem és nem is vesztegettem az időt.

Hozzávalók:
- 1 csésze quinoa
- 2 tojás
- só
- oregáno
- hagyma
- fokhagyma
-paradicsom
- kolbász
- sonka
- friss bazsalikom
- friss petrezselyem

Elkészítés:
A quinoát dupla mennyiségű vízben  puhára főzöm, majd minden mást ízlés szerinti mennyiségben hozzá adok, az egészet, pedig végül muffinformába töltöm. Előmelegített sütőben: 250 fokon durván 15-20 percig sütöm. Kész is. :)

Apukám és a bátyám (utóbbi időnként elég sandán nézi az én ételeimet), jóízűen tömték magukba. ˇˇ



Házi majonézzel fogyasztottam. Nagyon finom, de óvatosan a quinoával, mert nagyon laktat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése