2014. július 20., vasárnap

Hamis túrótorta

A nyári hőségben csak úgy özönlik mindenhonnan a sok túrós recept. Mint már korábban említettem, nem voltam sosem rajongója a túrónak, viszont a kicsit kesernyés ízek vonzanak és találtam egy nagyon guszta receptet az internet mélységes bugyraiban (na jó, tulajdonképpen egy gluténmentes facebook csoportban ;) ), ezt alakítottam kicsit. Ez lett belőle:

Hozzávalók:
- 25 dkg kölesből készült kölestúró (részletesebben lásd itt )
- durván 3 dkg olvasztott margarin (Liga)
- 1 tojás (én kettővel csináltam és lett egy tojásos mellékíze)
- 3 EK cukor
- 1 csomag vaníliáscukor
- 1 EK vaníliás, GM pudingpor
- 2 púpozott EK rizs dara
- kb. fél csomag sütőpor
- reszelt citromhéj, citromlé

Elkészítés:
Mindent összekeverek, majd sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm és ízlés teszek rá gyümölcsöket. (Nekem szilva és szeder került bele)

180*/60 Perc

Mivel én két tojást raktam bele, így lett egy tojásos mellékíze, de így is nagyon finom és laktató. Most még hűl, bár felszeleteltem már, de egy fél szeletnél többet nem tudtam megenni, mert terheli a gyomromat a meleg sütemény. :) Szóval, jobb híján, türelmesen megvárom, amíg kihűl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése