2014. július 15., kedd

Házi majonéz

Nagyon szeretem a majonézt, de mióta szigorúan tartom a diétámat nem ettem még. Emlékeztem, hogy, amikor kicsit voltam csináltunk időnként itthon, úgyhogy mondtam apukámnak, hogy mi lenne, ha összeütnénk nekem egyet. :) Mivel apa is nagy szakács, meg is csinálta nekem, szóval csak néznem volt szabad a folyamatot. ;)

Nagyon egyszerű elkészíteni, és isteni finom is.

Hozzávalók:
- 2 tojás sárgája
- 2 dl olaj
- só
- porcukor
- mustár
-citromlé

Elkészítés:
A két tojássárgájához nagyon-nagyon lassan, cseppenként hozzákeverem az olajat, mikor majonéz színű lesz az egész (ennél jobban nem nagyon tudom körülírni), akkor adjuk hozzá a "fűszereket". 2-3 kávéskanál mustár, 2 kávéskanál porcukor, egy kevés citromlé és egy kevés só.

Ezután kész is, irány a hűtő és egy-két napon belül el kell fogyasztani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése