2014. július 1., kedd

Jégkrém - Family Frost - Cha-Cha

Múlt héten találtunk tejmentes, szójamentes és gluténmentes fagyit a Family Frost-nál, kereken egy fajtát. Nagyon megörültünk neki és landolt is itthon egy dobozzal, hogy kipróbáljam. Kellemes íze van, gyümölcsös, meggy, alma és citrom. Megettem és végre nem lett semmi bajom tőle! :)
A napokban anyu gondolta, hogy rákérdez nekem a Family Frost központban, hogy mégis miket ajánlanának az én érzékenységeimmel. Kedves fiatalemberrel beszélt, aki kis gondolkodás után, őszintén megmondta, hogy semmit sem tud ajánlani. Anyu természetesen rákérdezett a fent említett, és megvett jégkrémre, mire kiderült, hogy azzal valóban nincs baj, DE beszüntették elmúlt héten a gyártását, mert nem volt rá kereslet. xD Ezt nevezem aztán istenes pechnek. Már a webáruházban sem található meg... A héten jön a mozgó kocsi, és ami még lesz nála azt felvásároljuk, aztán amennyi van, annyival élem túl a nyarat.

Itt a leírás, no meg egy kép a még bontatlan jégkrémről. Nekem egyébként abszolút ízlik. :3


3 megjegyzés:

  1. ejjj :/
    engem mondjuk az is meglep, h a FF még létezik, sose vettem tőlük semmit

    VálaszTörlés
  2. Mi is ritkán (fasírtgolyókat szoktak anyuék, meg néha literes fagyit). No, meg most ezt. :D Viszont kis falunkban az idősek közül rengetegen ott vásárolnak be sok mindent. :) Szóval forgalmuk azért lehet. :)

    VálaszTörlés
  3. mondjuk igen, az nagy előny, hogy házhoz jön.. ha belegondolok, ha nem autóval járnánk vásárolni (ilyen az elmúlt 2 évben velem is bőven volt), és esetleg már az egészségem se szolgálna olyan jól, én is inkább fizetnék picit többet. szóval a Family Frost max majd akkor megy tönkre, ha a Tesco kiterjeszti a kiszállítós rendszert vidékre, vagy akkor se, mert az is neten megy

    VálaszTörlés