2015. július 30., csütörtök

Mr. Nobody

Miután már néhányan ajánlották, hogy feltétlenül nézzem meg a Mr. Nobodyt, most végre rászántam magam. Nem csalódtam. Nekem Jared Leto eleve a kedvenc színészeim között van, nem csak a lenyűgöző szemei miatt, hanem mert tényleg nem láttam még rosszul játszani egyik filmjében sem. A Joker-figurájára is nagyon kíváncsi vagyok már. No, de vissza a filmhez. 141 perc, tehát egész estés buli, de ennél a filmnél ez az idő valahogy pillanatok alatt elröppen.
Attól jó, hogy megdolgoztatja az agyat és az érzelemvilágot. Nem hiszem, hogy van két ember, akinek ez a film teljesen ugyanazt jelenti. Eszméletlen jó átmenetek vannak a jelenetek között, gyönyörű a képvilága és lenyűgöző a mondanivalója.
Nekem mit jelentett?
Nincs egy jó döntés az életben. Apróságok visznek előre, ki tudja egy pillanatnyi elmezavar holnap mit eredményez?! Kis döntések nagy befolyással. A lényeg, hogy hozzuk ki a legtöbbet a jelenből, nincs mit bánni. Esélyt kell adni a véletlenek is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése