2014. október 13., hétfő

Szülinapi torta

Három kedves barátnőmmel együtt tartottuk a születésnapunkat és a barátaink elhatározták, hogy sütnek nekünk tortát. Mivel ugye én is képbe kerültem az allergiáimmal, így persze kissé megnehezítettem a dolgukat, de Dóri barátnőm, aki az allergiám kezdeti napjai óta élénken érdeklődik és követi, hogy mit hogyan csinálok, főzök, eszek, vásárolok magára vállalta a sütést és olyan tortát rittyentett, hogy el tudtam volna sírni magam a boldogságtól!
Minden Zsuzsmó-kompatibilis volt, szóval se szója, se glutén, se tejszármazék, szuper jó eszközhasználattal, szóval miután istenesen belaktam belőle még csak meg sem mordult a gyomrom semmire. :3
Szóval ezúton is, még egyszer KÖSZÖNÖM!

A receptet itt találjátok: KÖTELEZŐ OLVASMÁNY.

5 megjegyzés:

  1. oh, utólag is istenéltessen :)
    milyen tora volt amúgy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      A "kötelező olvasmány" link alatt megtalálod részletesebben, de ananászos, diós volt és isteni finom! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. ja az utolsó sor nem tűnt fel, többet kellene aludni mostanság :D
    ez összetevők alapján isteni lehet.. hamarosan úgyis öregszem én is, bár már ezeréve nem volt tortám (a klasszikus mindenféle krémes tejszínhabos csokis hízlalóbombákból elég lett pár éve), egy ilyennel szívesen tennék kivételt, mert ez minden szempontból jónak tűnik :) és hát imádom az ananászt, főleg, ha nem én kell megpucoljam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg csak ajánlani tudom! :) Egyébként az ananász nálam is favorit! :)
      Hamar el is kopott a torta, persze igaz, hogy sokan is voltunk rá, de azért senkinél nem kellett erőlködni! :D

      Előjáróban is: Isten éltessen! :)

      Törlés