2014. október 13., hétfő

Kométa felvágottak

Persze, gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki találkozott a KOMÉTA óriás plakátokkal, de korábban annyi, de annyi felvágottal fürödtem be, amikben elvileg semmifajta olyan származék nem volt, ami árthatott volna, aztán mégis jöttek a kellemetlenebbnél kellemetlenebb percek.

Viszont felfedezőlélek vagyok, és először olyan 100 grammos, előrecsomagolt sonkát vettem, amire feltüntették, hogy mentes a következő 4 összetevőtől: glutén, szója, tejfehérje és laktóz. Nos, mivel pontosan ezek az én gonosz mumusaim, így megvettem, a pontos nevére nem emlékszem és sajnos a honlapon sem találom ezt az egy terméket. 90 %-os hústartalmat is írtak hozzá. Nem is annyira lényeges,mert bár finom volt, de nagyon drága is. (400Ft/100gr)
Néhány nappal később, egy másik boltban megláttam a rudas Bécsi felvágottjukat, hasonló paraméterekkel, annyi különbséggel, hogy itt 70 %-os volt a hústartalom. Mivel még nem volt felvágva, így bátorkodtam megkérdni az eladó hölgyet, hogy tisztítsa meg a kését és ne menjen a szeletelő közelébe, de a késsel vágjon nekem egy 20 dkg-os darabot. Elég maflán nézett rám, de megtette, amit kértem. Ennek úgy gondolom, hogy nagyon korrekt ára volt durván 1400Ft/kg.

Nyilván azért mertem már a második fajtából is vásárolni, mert az ég világon semmi bajon nem lett az elsőtől, de a másodiktól sem és bár isteni finom a házi kolbász és füstölt sonka, néhány hónap távlatában kezd eléggé egyhangúvá válni.

Ezek után bátran merem ajánlani azoknak, aki eddig esetleg nem mertek még vele megpróbálkozni.
Részlteket találtok a honlapjukon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése