2014. június 21., szombat

Töltött cukkini

A mai vacsora töltött cukkini lett. Istenien finom volt. Kicsit besóztam a kibelezett cukkinit, elősütöttem, majd házi füstölt sonkát és kolbászt raktam bele, arra főtt rizst, arra sós, pirított hagymát és sárgarépát, arra petrezselyemzöldet meg friss bazsalikomot, arra paradicsomszeleteket és a tetejére még került sonka meg kolbász. Puhára sütöttem a cukkinit és kész is volt. :)

Kellemes pihenésként, pedig sima almás Somersby-t iszok. Nem tudom ezt hogy csinálták, mert a Strongbow borzasztó volt a múltkor, de ez a Somersby isteni! :)

2 megjegyzés:

  1. jól néz ki :)
    én is a Somersby alapján döntöttem el, hogy a cider jó, a Strongbow alapján meg elbizonytalanodtam

    VálaszTörlés
  2. Finom is volt :-) Megértem a cider kérdést. :D Nekem elég sok rábeszélés kellett, mire hajlandó voltam a Strongbow után megkóstolni a Somersbyt. :D

    VálaszTörlés