2014. május 30., péntek

Eperdesszert tojásból és eperből

Mivel eperszezon van, azt gondoltam kellene már ezzel is kezdeni valamit. Szóval elkezdtem búvárkodni az interneten és ezt találtam.
Végre egy olyan epres desszert, ami nincs televágva tejjel, tejszínnel. Nyilván ki is próbáltam, viszont indokolatlanul kevésnek tűnt az epermennyiség, úgyhogy ennek a laza négyszeresét vettem. (2 nagyobbacska adag lett belőle, szóval csak igazam volt...) :)

Nálam így nézett ki a dolog:
- kb. 320 gramm eper
- 3 tojás

Megmostam, leturmixoltam az epret, beletörtem a tojásokat és habbá vertem vízgőz felett, aztán nem tűnt elég édesnek és felturbóztam még egy kis mézzel, bár azért ez ízlés kérdése. Raktam bele egész epret és bő 2-3 órára hűtőbe tettem.
Lágy, finom eperhabot kaptam, csak ajánlani tudom, főleg a nagy melegekben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése