2014. május 5., hétfő

Sajt, tej nélkül

Olvastam már róla, de boltban eddig még nem találkoztam növényi sajttal. Kicsit elgondolkoztam azért, hogy megvegyem-e vagy sem, mert nagyon drága és - a pizzafeltét néven árult szörnyedvényekből kiindulva - ki tudja, hogy egyáltalán finom-e. Végülis csak megvettem. Egyszer mindent ki kell próbálni...

Vacsorához megkóstoltam. Kellemes meglepetés volt. Kibontás után szépen megszimatoltam és illatra sajt illata volt, aztán vágtam belőle egy szeletkét és lámlám, nagyon hasonlít az íze a sajtéhoz. Eleinte nem, akkor valami másra hajaz az íz, nem tudtam még rájönni, hogy mire is, ha kiötlöm elárulom, viszont az utóíze abszolút olyan, mint  a sajté. Nagy eséllyel nem fogok ezért kapkodni egy boltban sem, de örülök, hogy kipróbáltam. :)

Részletekért keresd fel a weboldalukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése