2014. április 13., vasárnap

Mogyorótej

Újabb növényi tejre akadtam, amit ki kellett próbálnom. Érdekes módon ritkábban látni boltokban, de mégis az olcsóbb növényi tej kategóriába tartozik (800Ft körül mozog egy liter). A Müllerben kaptam egyébként.

Nem meglepő módon mogyoró íze van. :-D

Gondolkodtam, hogy beletegyem-e a kávémba, igazából mogyorós kávé nem lehet olyan rossz, de már hozzászoktam, hogy feketén iszom, úgyhogy inkább csak sütikhez, édességekhez iszom majd meg.
Ilyet sikerül beszereznem:


Ami nekem nagy pozitívum, hogy szójamentes és ki is van rajta emelve. Sajnálatomra sok növényi eredetű tejet "turbóznak" fel szójával. Akinek csak a tejjel van gondja, annak nyilván jó, de nem árt ha gondolnak az olyan sokszorosan szerencsétlen -persze sajnáljunk engem, mert olyan rossz dolog házi füstöltárún, zöldségeken, gyümölcsökön, aszalt gyümölcsökön és társainkon élni... :P - emberekre, mint jómagam.

A mogyorótejnek kakaószíne van és kicsit annak az illúzióját is kelti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése