2014. február 28., péntek

Nekirugaszkodás

Egy ideje már játszottam a gondolattal, hogy blogot indítsak. Mindig is szerettem írni és az utóbbi időben úgy érzem, hogy elég sok mindenbe vetettem bele magam, ami talán nem csak nekem válhat hasznomra, hanem másoknak is.
Nézzük csak, első sorban mivel is szeretnék itt foglalkozni?
 1) Mivel nemrégiben kiderült, hogy tej-, glutén és szójaérzékeny vagyok, így az ilyen jellegű receptekkel és témákkal mindenképp. Házilag sok minden egyszerűbb és nem utolsósorban költséghatékonyabb.
2) Kreatív dolgokkal, itt is él a házilag - ha nem is könnyebb -, de szebb és mókásabb elv.
3) Könyvekkel és nyelvekkel.
4) Minden mással, ami foglalkoztat. :-) (Tudom, ezzel nyilván roppant leszűkítettem a kört... de mégis hogy zárjak ki bármit?!) ;)

Amennyiben, kedves Olvasó, találsz bármit, ami érdekes lehet a számodra, nekem már megérte a dolog. Hozzászólni ér.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése