2015. február 11., szerda

Takarékláng

Takaréklángon égek mostanában és ez nagyon nem tetszik nekem. Alapvetően semmi okom nincs panaszra, hiszen jó helyen vagyok, jó emberek között, de valahogy mégsem kerek a világom.

Volt egy diétahibám, két hétig elég rosszul voltam, mire rájöttem mi okozhatja. Nyilván ez is rájátszik a hangulatomra, hiszen regenerálódnia kell a szervezetemnek is, de előtte sem volt minden rendben.

A nap jelentős részében fáradt vagyok és tompa. Mint egy haldokló 40-es izzó. A társasági igényem is megcsappant, ha így haladok, belekezdhetek lassan a nyugdíjazásomba is. Elszomorító.

Valamit komolyan ki kell találnom, hogy a változás csodás ösvényére lépjek és rendbe szedjem magam, mert nem akarok én lenni a "borongós lány". Nem tennék jót vele magamnak. Már most sem jó, hogy nem fog kellőképpen az agyam.


5 megjegyzés:

  1. Ez tényleg sokösszetevős lehet, eleve ez a februári időszak szerintem nehéz, még akkor is, ha egész sok napsütés van fura módon, de én is totál motiválatlan vagyok újabban, meg rekordmennyiségeket alszom, amire pedig alapvetően sajnálni szoktam az időt.
    De ha úgy érzed, ennél többről van szó, akkor tényleg próbálj meg találni valamit, amit szívesen csinálsz, akár szabadidős tevékenységet vagy ilyesmit. Ez nem árthat, akkor sem, ha alapvetően valami nagyobb változásra volna igényed.

    VálaszTörlés
  2. Igazad lehet. Nagyon bízom benne, hogy tényleg csak a tél vége vágott így taccsra, de kiderül ez úgyis. Mindenképp kell valamit találnom, amivel ki tudok kapcsolni, ebben biztos vagyok. :)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá :) ne járj úgy, mint én, mert meggyőződésem, hogy nekem ebből a lelki motiválatlanságomból eredt az, hogy fogékonyabb voltam most betegeskedni, mint normál esetben...

    VálaszTörlés